Lace bra

2015/08/07

Zdravím !
Dnešní článek je možná lehce kontroverzní, ale doufám, že tu nikoho nepohorším. Normálně mezi lidi bych tak samozřejmě nešla, zase tak odvážná nejsem. Tahle podprsenka je supr pod trička, kde jsou vidět ramínka, ale asi to není nic pro větší prsa. Na vlasech mám opět tu speciální křídu, na fotky fajn, ale celý svetr jsem měla růžový a vlasy jsou pak hrozně tvrdé a cuchají se. Kraťasy jsou volnější a jak se dívám, tak trochu vypadají jako bombarďáčky.  
 
svetr - C&A
lace bra - H&M
kraťasy - Levis (sh)
boty - Converse
 
 
 
 

9 komentářů

  1. tuhle podprsenku jsem si taky chtěla pořídit, ale jako vždycky, tak jsem tak ještě neučinila :D tobě to každopádně moc sluší a ty vlasy jsou super!

    OdpovědětVymazat
  2. Podobnou podprsenku jsem si také chtěla koupit. Vypadá fakt hezky, ale vůbec mi teda neseděla :D
    Tobě ale sluší a i vlasy vypadají fajnově ^^

    OdpovědětVymazat
  3. perfektná podprsenka! :)

    Izabell │my diary/klik/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vlasy jsou super! :) ..ale to, že by mi barvily oblečení by mě asi pěkně štvalo :/ Každopádně super outfit, na focení jako stvořený, stejně jako ty bych v něm mezi lidi asi nevyšla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky vypadají super a podobnou bych si chtěla pořídit právě pod trička nebo šaty :))
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  6. už som sa zľakla, že si tak naozaj vyšla medzi ľudí, ale potom som si to prečítala, takže v poho, páčia sa mi takéto podprsenky :)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. presne tuhle podprsenku jsem si dnes koupila, je kouzelná ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Kamarádka má taky takovou a je moc hezká:) A máš pravdu na nějaké slečně s velkýma prsama si to nedokážu představit - tím nemyslím nic zlého:)

    OdpovědětVymazat
  9. Podprsenka je vážně krásná i skvělé šortky :)

    www.dollwithcoffee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.