Spotřebováno

2012/11/13

Články typu SPOTŘEBOVÁNO mám u jiných moc ráda a tak jsem se rozhodla napsat i jeden tady. Možná tyto články, budou co nějaký čas. Určitě né každý měsíc, protože takovou hromadnou spotřebu zase nemám. Někteřé holky tyhle články dělají každý měsíc a májí tam toho spousty. Možná tím líčí nějaké černošky v Africe, nevím. Né, já vím, že některé líčí na svatby, přehlídky,.. tak proto ta spotřeba. 


1) Maybelline the COLOSSAL VOLUME EXPRESS mascara
Myslím, že Vám jí nemusím představovat. První z řady Colossal a za mě rozhodně nejlepší. Kdo ji nemá/neměl tak šup šup do drogérky. Pro mě nejlepší řasenka ever :D 
Celkem zhustí a přiměřeně prodlouží. Každopádně ta reklama byla celkem trapas. Nechápu, proč tam nedají řasy, která ta řasenka opravdu umí udělat a né umělé řasy na pohled, které jsou skoro až někde ve vlasech :D To se jim opravdu nepovedlo, ale jinak za řasenku klobouk dolů. 
Cena : 250 kč

















2)Dermacol satin make-up base
Hned na začátek. Nejsem velký fanda bází pod make-up. Né, nemám s něma žáden problém, jen je zkrátka nepoužívám. Takže přes báze moc expert nejsem (nejsem expert na nic, ale bázím (ne)rozumím jako koza petrželi :D)Každopádně chválím. Vím, že tahle báze je jedna s nejlepších, co se dá v drogérce sehnat, ale za cenu : cca 400kč bych si jí asi znovu nekoupila. Báze krásně vyhladí, pleť je úplně sametová a make up se opravdu lépe roztírá. 

3) Orifláme paletka proti zarudnutím
Nevíte někdo jestli se to dá v Oriflame ještě sehnat ? Nejlepší korektory (jestli se to tak dá nazvat), co jsem kdy měla. Žlutá je na červené místá, zelená na kruhy pod očima a hnědá je obyčejný korektor. Jsou krásně máslové a mají nejlepší krytí. Zelená opravdu nahrazuje korektor pod oči. Je jemnější a nevysušuje (jako většina korektorů) oční okolí. Viděla jsem podobný kelímek od Alverde a myslím, že i Catrice má něco takového :) 

3) Korektor Miss Sporty
Bylo, nebylo... Za sedmi horami a sedmi řekami žil jeden korektor :)) Vím, že tady jenom vychvaluju ! Kdysi patřil k mým nejoblíbenějším korektorům. Je s kolekce So Clear, která je určená pro problematickou pleť. Krytí není takové, že bych si s něho sedla na zadek, mi ale vyhovoval. Když jsem si koupila druhý, tak se mi zdá, že už není tak krémový jako byl ten první. Možná to je můj výmysl. Každopadně ten nový teď někde leží v šuplíku a moc ho nepoužívám. Ale když srovnám tady ten korektor, s tím hnědým s normální řady od Miss Sporty, tak to je přece jenom rozdíl jako nebe a dudy. Hnědy nedoporučuju, nejde rozetřít, nekryje, zanechává fleky. So Clear ano i ne. První byl super, ale ten druhý se nějak nepovedl. Možná jenom já trefila na špatný kousek. 
Cena : 60kč
4) Maybelline Affinitone pudr 
Naurazí ani nenadchne. Nějak tak bych popsala tady ten pudr. Velký plus je zrcátko. Zmatní, ale celý den rozhodně nevydrží. V srovnání s Stay Matte nebo krajkovým pudrem od Dermacolu je NULA. Některým, ale vyhovuje. Koupila jsem ho spolu s Maku-upem Affinitone. Make up nedoporučuju. Vysušuje, nekryje, smrdí, vytéká s láhvičky, dělá fleky. 
Cena : 150kč


5 komentářů

  1. ROzhodně používáš zajímavou kosmetiku hodně druhů..;)

    OdpovědětVymazat
  2. řasenku Maybelline the COLOSSAL VOLUME EXPRESS mascara už mám taky ozkoušenou, je dobrá, ale mám svého favorita u jiné značky.. :)... Zrovna potřebuju koretor, tak díky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně doporučuju Dermacol make up cover:))) Sice to je make up, ale většina lidí ho používá i jako korektor a vyhovuje jim. Jinak i ten miss sporty je fajn. Jesli chceš trochu více investovat rozhodně Dermacol:)

      Vymazat
  3. Ten pudr teď používám a souhlasím, že nenadchne neurazí a makeup od stejné řady my také nevyhovoval...
    Jinak moc hezky blog, stávám se pravidelným čtenářem a dovolím si tě pozvat k sobě na blog a na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:)) Máš supr čupr blog :) ten vínový svetr je skvělý :))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.