Svetrů není nikdy dost:)

2012/11/02

Přináším vám ukázku těch nejlepších svetrů, co jsem našla na internetu. Myslím, že každá z nás má takovou malou úchylku, když jde o svetry. Mohla bych je nosit pořád -> Aga Vám může dokázat, že svetrů se nezbavím ani v létě:D


1. Do norských vzorů jsem se zamilovala už loni:) Je dokonalý! From oasap.
2. Teď jsou svetry tohoto typu všude.:) Moc se mi líbí. From H&M.

3. Vínový svetr jsem Vám ukazovala už v wishlistu:). From fashio♥lista.
P.S. Mohly jste si všimnou, že jsem vytvořila wishlist/co se mi líbí na fashiolista.:) Najdete v pravém sloupku.

4. Miluju potisky s rockovými hvězdami:). Mám už Jimi Hendrix apod.:) From fashiolista. 
5. Tenhle galaxy svetr se mi moc moc líbí:)From fashiolista.
6. Obyčejný k legínům by se hodil:) From fashiolista.

7. Ta hippie kapsa se mi moc líbí:) From oasap.
8. Obyčejný dlouhý krémový svetr:) Hodí se ke všemu.
9. Nosily byste ho?:D Já asi ne:D Ale je krásný:D

Doufám, že jsem Vás aspoň trochu inspirovala:)
Hezký den.

4 komentáře

  1. taky jsem hrozně úchylná na svetry:D
    vždycky si nějakej koupím:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď už dluho po nějakém pátrám a pořád nic:D tak snad se něco najde:)!

      Vymazat
    2. nejlepší mají v H&M a v Gate;D
      teď si tam budu kupovat podobnej jako má Aga%)

      Vymazat
  2. Ten svetřík se soby je skvělý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.