NEW IN + outfits

2014/04/16

Ukážu vám, co jsem, tak nějak nastřádala za poslední měsíc, možná více. Je toho, tak akorát a většinu jste už měli možnost vidět v nějakých outfitech. Je to taková rekapitulace outfitů a zároveň new in a jedno velké zklamání




















































Šaty, ve kterých se chystám jít k příjmačkám. 
ŠATY - Ny // BOTY - Hm // BRÝLE A ČELENKA - Ebay

















TRIČKO TADY  //  OUTFIT TADY
Myslím, že se řadí k mým nejoblíbenějším věcem, ikdyž jsem ho měla jenom jednou. Na léto bude supér ! 

















TRIČKO TADY   //   OUTFIT TADY
Tohle tričko se hlavně vám moc líbilo a nejvíc to, že je panda z obou stran *-*

















OUTFIT TADY
Škoda, že se nám u tohohle focení nějak pokazila pamětovka. Fotky se mi opravdu líbí, možna nejvíc za poslední dobu. 




















SUKNĚ TADY  //  OUTFIT TADY
Nebyla jsem úplně přesvědčená, jestli to je to pravé. Leopardí vzor jsem si před rokem vůbec nemohla představit a už vůbec ne, že bych ho nosila. Teď se mi líbí a jsem ráda, že mám konečně nějakou jinou sukni než jen černou a vínovou. 























EBAY 
Všechno z Ebay. Pohodlné brýle, které dělají každé počasí hezčí, sladká čelenka a krajkové ponožky. 


















TOP TADY
Tak tohle je trochu mimo. Chtěla jsem nějaké tričko, které bych měla někam do města nebo obyčejně ven. Vypadalo, že je mint, ale ta zelená, která mi přišla (:D) je opravdu něco. Nápis je tak 10krát výraznější než na fotce a zelená není mint, ale zářivá možná až neonová. Jsem zklamaná. 
Nosili byste ho ? 

16 komentářů

  1. Teď jsem si vzpomněla na přijímačky před rokem. Budeš tam kočka v těch šatech :) . U nás byli na přijímačkách všichni v riflích :D .
    Jinak na tu čelenku se na ebay musím podívat, jsem tam takové čelenky hledala a nenašla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to doufám, že u nás nebudu jediná v šatech :)

      Vymazat
  2. Všechno vypadá perfektně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky, hlavně to tričko s melounem miluju. To poslední tričko bych nenosila, ani bych si neobjednala, protože se mi bohužel opravdu nelíbí. Jinak se mi zdá, že nevypadá o moc jinak než na fotce z obchodu.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ta sukně! vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  5. miluju ty tvé trička s potiskem
    to tričko bych asi nenosila nevím, ale využila bych ho na spaní :D na té fotce vlevo vypadá opravdu lépe a jinak než vpravo :/

    OdpovědětVymazat
  6. krásne,krásne,krásne!
    si úžasná :3
    My thoughts

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní17/4/14 13:08

    úžasne kúsky. závidím

    pls follow me:
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Hrozně hezký článek, obdivuji tvé fotky u každého postu :))

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní17/4/14 16:53

    ja som síce nie som veľký fanúšik takých výrazných farieb, ale myslím, že aj keď nie je mint to tričko je pekné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nevím, normálně je snad ještě více zářivější než na fotce

      Vymazat
  10. Moc pěkné kousky! Jsem ráda, že jsem na tvůj blog narazila, jsem nový folloewer. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Šaty jsou moc hezké.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.