ROOM details

2015/04/09

Zdravím ! 
Poslední článek o plánování pokoje se vám podle všeho líbil, tak vám dnes ukážu nějaké "room details". Jediné, co v pokoji mám je postel, noční stolek, skříň a věšák na oblečení, takže na to, že mám poměrně velký pokoj toho moc není. Jak jsem vám už psala, stůl už mám vybraný v Ikee, ale bohužel už je nedostupný a asi se nebude dál ani vyrábět, takže si nějaký podobný nechám udělat. Co se doplňků týka, něco už můžete vidět na fotkách. Mým must have teď je koberec "ovečka", polštářky a hezké věšáky. Na co se taky v blízké době chystám je vyvolávání fotek, takže mě čeká hodně třízení a vybírání. 

Jak se vám kus mého pokojíčku líbí ? 

 

16 komentářů

  1. Wau, máš to tam opravdu nádherné. Mým favoritem je lampa a fotoaparát. :)

    Mrkni na můj blog. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní9/4/15 11:53

    Ta plechovka je moc pěkná :) Moc ráda skladuju plechovky a různé krabičky.. hlavně v Kiku mají nádherné :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle příspěvky miluju♥♥♥
    Máš to nádherné:))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, jednoduché. Nejvíc mě zaujaly ty petshopáci a tvůj šatník :). Moc pěkný článek, takových dělej víc :)).
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se nejbližší době chystám, petshopáky jsem našla úplnou náhodou doma v krabici a řekla jsem si že proč ne.

      Vymazat
  5. Teda, nádherné detaily :) to mám na bytovém designu nejradši :) Jak se ti zatím líbí knížka od Zoelly?:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  6. Je to krásne. Mám rada presne takýto štýl a teraz tak trošku pri pohľade na tie fotky "slintám"a závidím. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  7. juuu tam by sa bývalo ♥ máš to tam naozaj krásne ZuZu

    OdpovědětVymazat
  8. Máš nádherný pokoj! :3 Taky bych takový brala.. Máš krásné barvičky a dekorace :) ♥
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.