Novinky

2015/05/07

Vlastně, je to jen jedna novinka. Někteří z vás, to možná už vědí z mého instagramu, ale na blogu jsem se o tom ještě nezmiňovala. Objevila jsem se v novém časopise Gate. Moc mě potěšila slečna Zuzana, která mi jeden večer napsala, jestli bych se tam nechtěla objevit a napsat pár řádků o módě. Samozřejmě jsem kývla, protože jsem Gate pár let na základce četla. Takže jsem moc ráda.
K dnešnímu příspěvku. Jak už čekáte, random. Tyhle články mám u jiných moc ráda, protože se dozvím něco víc o jejich soukromí, jak žijí a tak. Většina fotek je z mobilu, ale třeba ten příspěvek v Gatu si doufám, budete moct z té fotky přečíst.

Dneska random otázka a to : 
Jak jste objevili můj blog ? 



jeden hezký den u mě doma :)
 poslední noc ve starém a první v novém :) 
musela jsem psát trest // - // penny crew // pátky
už i já 
balíme
 
stěhování
dostala jsem dáreček // nový článek // snapchat : Agnieszka710 // -_-

10 komentářů

  1. Jak ? Já už aní nevím, nějak jsem se na něj proklikala odjinud :))
    Jinak máš moc hezký pokoj, a hlavně světlý :)
    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k tomu článku!:) to musí být super :)
    Jak se jezdí na penny? Já dala nakonec přednost longboardu, ale hrozně mě to zajímá :D :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už nevím odkud, ale ráda se na něj vracím! :-)
    Jinak jsem si založila nový blog a na www.passengersmaniac.blogspot.cz se dozvíš víc a můžeš se zapojit do Giveaway:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já osobně jsem tě objevila v tom gatu. Totiž, my si je kupuje a pak z nich na angličtině děláme nějaký články, nebo tak. Takže tam jsem tě objevila :)))))

    OdpovědětVymazat
  5. ja som ťa asi objavila na nejakom inom blogu, keď si niekam napísala komentár. asi. :)) ale doteraz sa tu rada vraciam a veľmi sa mi tu páči. :))
    O časopise Gate som ešte nepočula, ani som ho niekde nevidela, no rada by som si ho kúpila, lebo z toho obrázka neviem prečítať všetko. :( ale musí to byť super objaviť sa v časopise. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  6. Blahopřeji k článku v Gatu :). Před pár roky jsem ho odebírala, teď už sice ne, ale články tam byly pěkný. Na tvůj blog jsem se proklikala z skrz různé blogy a hned klikla na odebírání, protože se mi moc líbil (a doteď moc líbí :)).
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem k tomu článku v časopise,žiaľ u nás sa taký časopis nepredáva,ale keby áno určite si ho zakúpim :) Patríš k mojej top 5 blogeriek, si úžasná a dotiahneš to určite ešte veľmi ďaleko. Tvoj blog som objavila vďaka outfitu ktorý ma zaujal na FB stránke. od vtedy neviem od tvojho blogu odtrhnúť oči :D :)
    www.mimlovee.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí fotka s časopisem a glóbem. Mám ráda glóby :3... A ten tvůj bych snad nosila všude s sebou jako doplněk :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní19/5/15 16:46

    Ahoj, máš opravdu úžasný a skvělý blog. Já jsem na tebe narazila zrovna v tom časopisu Gate :D. Zrovna ho čteme ve škole:)
    Přeju aby si byla ve psaní ještě úspěšnější než teď. :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. krásné fotky i článek....
    Díky tobě jsem začala na blogu :)

    http://afashion11.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.