Mornings

2015/05/03

Zdravím vás ! 
Od doby co jsme se s rodiči přestěhovali jsou moje rána úplně jiná. Asi nejdůležitější je to, že mám pokoj hodně světlý, takže mi ráno do pokoje svítí sluníčko ze všech stran. Což mě nenechá spát déle než do sedmi. Ve starém pokoji, kde byla tma i přes den mi nedělalo problém vstávat v jedenáct. Zjistila jsem, že neprospat celé dopoledne má své výhody, můžete udělat plno věcí a odpoledne pak máte klid a čas jen pro sebe. Dnešní článek můžete brát třeba jako inspiraci na oblečení na spaní, ikdyž koho zajímá v čem spí, že jo. 

♥ V kolik vstáváte vy ? ♥
Na snídani používám krásnou sadu z Ikea. Nejraději snídám nějaké kuličky s mlékem nebo vločky. Dneska jsem měla cookie crisp. 
Nejčastěji si u snídaně dělám nějaké věci na blog, plánuju a vymýšlím články. Třeba jako tenhle. 
V dnešním článku jsem na sobě měla : 
kraťasy - HM
tričko - NY
mikina - NY
mašle - House
Na nočním stolku teď mám krásné zvonečky. 

9 komentářů

  1. Krásné fotky♥:) Já mám pokoj hrozně tmavý, ale vstávám tak okolo 8, protože do školy normálně vstávám v 5, tak nejsem zvyklá moc dlouho ležet v posteli:D:)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné fotky a ten pokoj vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. V létě se mi vstává mnohem líp než v zimě, protože to sluníčko člověka vytáhne ven:), ale v zimě bych nejraději celý den zůstala v posteli:D:).. Jinak máš moc hezké pyžamo:).

    OdpovědětVymazat
  4. Jee to jsou úžasné fotky!! :)
    Já vstávám buď kolem 10 nebo až na oběd. :) Ještě nedávno jsem nebyla schopná vstát sama, takže mě budila máma právě kvůli tomu obědu, ale poslední dobou vstanu třeba i v půl 10, takže mám radost. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky :) mám stejný ikeácký hrníček jako ty, akorát v béžové barvě. nedávno jsem se stěhovala do nového pokoje, kam mi taky už brzy ráno svítí sluníčko, tak stávám už okolo 8 :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  6. máš hezký pokojíček:) já vstávám okolo 8, souhlasím, člověk má víc času:)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní4/5/15 18:57

    Ahojky, moc se mi libí tvuj blog určitě pokračuj:--------))))))))))))))jsi podobna jedne herečce Amandě Seyfried.Pokojiček moc hezky))))).

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi pekný članok <3 ja som také ranné vtáča a vstávam tak okolo 7-8(cez víkend) :D dlhšie v tej posteli proste nevydržím, vždy spím v mužskom velkom tričku :3 v ňom sa spí proste uplne najlepšie :3 .. prosím pozrela by si si môj blog? :) viem že oproti tvojmu to je nula ale začínam a chcem sa zlešovať :) ďakujem :) http://lifestylebylenka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Super článok a inšpirujúce fotky! :)
    Pozývam na svoju Jarnú Giveaway o Yves Rocher produkty, práve teraz na blogu! :)
    Jarná Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.