Stripy

2015/05/19

Zdravím !
Určitě se můžete všimnou, že je tady nový design. Mám s tím ještě problémy, zlobí mě ta horní lišta, tak jestli by byl někdo z vás, kdo se v tom vyzná, tak mi prosím dejte vědět. Snad o víkendu někoho najdu, kdo by věděl co s tím. Jinak jsem spokojená. Chtělo to změnu. Doufám, že to je fajn oživení a celkový vzhled je teď o moc lehčí a fresh. 
Fotky jsou ještě s Itálie, nebojte se, u nás takhle oblečená nechodím. Měla jsem na sobě dokonce i nové brýle, které jsem si v ten den koupila a to choker.

Je tady někdo kdo by mi pomohl s designem ? 
top - hm
kraťasy - gate
 
 

8 komentářů

  1. Pěkné :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny outfit :) uz sa neviem dockat leta :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  3. Super pohodlný outfit, akorát na dovču :) Moc pěkné :) Jinak já bych ti ráda pomohla s lištou, ale vzhledem k tomu jaký jsem antitalent jsem ráda, že si na blogu vždy nastavím tak akorát font písma :DD :)
    >>> Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  4. Design povedenej a outfit taky:) Hrozně se mi líbí to tvoje tílko - já a proužky, to je láska :D
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  5. s tou hornou lištou ti teda ja tiež nepomôžem ja neviem ani ako si porobila toto všetko lebo kym som zistila ako ti to okomentovať to trvalo, popravde nemam moc rada tieto aplikacie lebo nikdy sa z toho neviem vysomariť inak to vyzera pekne dizajn:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.