Co je nového u mě doma ?

2015/05/22

Zdravím vás ! 
Už jednou jste část mého pokoje mohli vidět. Postupně si stále dokupuju nábytek. Ještě mi chybí asi dvě skřínky a možná se pokusím něco vyrobit z palet, ale to se uvidí. Za poslední dobu mám nový věšák, který jsem už dlouho chtěla, ale pořád jsem se nerozhoupala k tomu si ho pořídit, až teď. V sobotu jsem si koupila i dřevěná ramínka, ty jsou totiž nejhezčí. Věc, z které mám největší radost je stůl. Je z Ikea. Měla jsem ho vybraný už před půl rokem, jenže do té doby ho po celé republice vyprodali. Čekala jsem nějaký měsíc než ho znovu naskladní, jenže marně. Vypadá to, že se u nás úplně přestal prodávat. Nakonec mi ho koupil strejda ve Varšavě a poslal poštou. 
Možná není úplně praktický, protože nemá žádný úložný prostor, ale jinak nemá chybu :) 
Jaké pracovní stoly se vám líbí ? 


 

12 komentářů

  1. Nechceš mi svoju izbu venovať? :D
    zase krásny príspevok .. Milujem posty od teba .. ♥
    Mimlovee

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to výborně! :O Ta růžová na zdech je fantastická a po tom stolu moje srdce zatoužilo! Taky potřebuju strejdu ve Varšavě... :( :D
    Uprostřed mého pokoje se už třetím dnem válí kufr a já ne a ne ho uklidit :D A pak postneš tohle a mě to nutí jen vzdychat :D

    OdpovědětVymazat
  3. máš moc pěkný pokoj :) pracovní stoly mám ráda klasické, se spoustou šuplíků, kam se dá schovat nepotřebný materiál, ale zase na druhou stranu některé "neklasické" stoly vypadají (jako ten tvůj) taky moc dobře :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  4. tam to ale vypadá skvele ♥ ZuZu

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to tam moc pěkné!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Pekná izba, musíš sa v ten dobre cítiť :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné, stůl vypadá dobře :) já mám také stůl bez šuplíků, ale v nejbližší době si pořídím v ikee ten "kontejner" se šuplíkama... ono je to vážně o něco praktičtější no :))) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to krásně nakombinovaný a vymyšlený! :) Když jsme se stěhovali, tak jsem taky přemýšlela nad tímhle stolem, ale zabere hodně místa, takže nakonec jsem si ho nevzala, ale je moc pěkný :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne zariadené :) Útulné ♥

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  10. Máš nádherný bydlení!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.