boyfriend, maybe ?

2014/01/08

Máme před sebou nový rok, všude kolem slyšíme o předsevzetích, na které, jak už víte moc nevěřím. Každopádně jsem začala přemýšlet, že bych zase  vegetarian challenge, kterou už jsem jednou absolvovala.
 Aspoň jsem se snažila ! 
Nejedná se o žádnou dietu, jde o to si to zkusit, ikdyž vegetariánství není nějaká čelendž, je to styl života. Já to vydržela měsíc. První dva týdny šly hladce, přišly radovánky a celý den mimo domov, všechny obchody byly zavřené a ten hlad nešel překonat (:D). Nacpala jsem se pořádným stejkem a hned mi bylo líp. Ten pocit, když si po dvou týdnech dáte flák masa je k nezaplacení, ikdyž nejsem nějaký milovník masa. Takže kromě jednoho porušení jsem to zvládla. Chtěla bych to zkusit znovu. 

Chci se zeptat : Mám nějakého čtenáře, který je vegetarián popř. vegan ? 
Máte nějaké fajn recepty ? :) 

PS : mám nové, trochu boyfriend džíny tady
PSS : všimněte si té roztomilé mikiny ♥ 


džíny tady // mikina HM // šála CA // tenisky Tally

16 komentářů

  1. :) super outfit a prskavky su dobre oživenie

    OdpovědětVymazat
  2. Ani ja moc nepreferujem tie predsavzatia pretože aj tak to nikto nedodrží aspoň väčšina :D.
    A vegetarián je napríklad môj brat on neje mäso už skoro rok . Ja ako milovník mäsa by som sa ho nevzdala . Aj keď si myslím že vegetariáni sú skôr tí ktorím to mäso nechutí a taký je môj brat :)
    Myslím si že to nie je moc zdravé a vegáni tí nejedia nič čo pochádza zo zvierat ako syry nechápem čo na tom vidia :P, ale keď sú proti zabíjaniu zvierat kvôli potrave no ja neviem recepty až také špeciálne doma nevaríme :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vegán už je extrém :) Chápu, když to vedou dospělí lídé, ale když rodiče cpu do veganství své malé děti, které nějaké živiny potřebují, mi přijde celkem ujeté... :D

      Vymazat
  3. :D ja som vegetarianka 9 rokov a to mam 16 :D a meso mi chutilo, ale teraz mi je z neho uplne zle..je to najzdravšia strava, ja som nebola ani raz chora a ani ma nebolia zuby ani nič.. preto to vlastne robime.. kedysi ma vsetko strasne bolelo.komentar nadomnou by si mohol niečo o nich prečitať skor ako napiše blbost typu ze nejedia zdravo.. :) co je na zelenine nezdrave ? je to najprirodnejsia potrava,.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to tě obdivuju:) jste doma vegetariáni všichni ? :) Já osobně to mám doma těžké, jsme rodina, kde se maso jí v kilech, pořád se griluje nebo něco peče. Abych tady přežila měsíc bez masa musím mít opravdu vůli :D

      Vymazat
  4. achjo ty budes jednou tak strasne pekna slecna!! jakoze ne ze bys nebyla uz ted hezka, ale mysim az ti bude treba 25 tak buds fakt krasna! vim to! )))))

    OdpovědětVymazat
  5. krásné tady ti to moc sluší :) a vegetariánka nejsem :D

    http://michaelahajdova.blogspot.cz/
    http://lifeby-michaelahajdova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, hezký outfit a ta šála <3 !

    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ta šála je nádherná :) jsem poloviční vegetarián :D což se asi nepočítá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to znamená, že jíš maso jen někdy ?:D

      Vymazat
  8. Můj přítel je vegan už cca rok. Rozhodl se tak sám. Já maso moc nejím, protože mi nechutná, ale nejsem ani vegetarián ani vegan. Když jsem však u přítele, tak mi u nich chutná. Jeho máma totiž vaří vegansky, i když ona sama veganka není. On občas chytne jen nějakou rýmu, jinak je zdraví jako rybička, takže si myslím, že to má neuvěřitelná +. Jde o to mít vývaženou stravu a ta de i bez masa a živočišných výrobků, ale musíš vědět, co a jak. Recepty nemám. :-D

    Jinak moc se mi líbí, jak se na fotkách směješ. Dodává jim to hned jinačí atmosféru, než když se na nich pořád holky mračí. Outfit ti asi nepochválím, sama bych si to na sebe totiž nevzala, ale myslím si, že tobě to i sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásná šála, ale kamarádka říkala, že hrozně líná :( já jsem sehnala levnější a trochu méně chlupatou v New Yorkeru :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.