SMALL TOWN GIRL IN THE BIG CITY

2014/01/04

Víte, vůbec jsem Vám nepřála k Novému roku. Je toho všude plno a mě to trochu otravuje. Hlavně takový ty "citáty" typu : 2014, please be good. Moc na tohle nevěřím, jaký si to uděláš takový to máš a prosit o něco, je podle mě blbost. Ani předsevzetí si nedávám, myslím, že když Vám na něčem záleží a chcete něco dokázat, nezáleží jestli je za oknem Nový rok, horké léto nebo podzimní počasí. 
Každopádně i tak, Vám chci popřát hodně úspěchů, dobrých i zlých nápadů, ze kterých se poučíte a budete zase o chlup napřed, dobrých lidí kolem sebe a jednoduše všechno nej ! 

Tenhle název mluví za vše, fotky se mi líbí, ale bohužel je většina jen od pasu nahoru, protože jsem měla v šortkách mobil a pak kapsy vypadají, že jsou nějaké obrovské :D 
PS : miluju první fotku 








































































































13 komentářů

  1. Tak teď Nová Karolína že ? :D Taky jsem tam chtěla jet, ale zrušili mi autobusy, které jedou přímo na ÚAN, bych musela ještě tramvají -_- :D
    První fotka je fakt TOP. Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Karolína :D Jako věci tam jsou fajn, ikdyž mě nic uplně neohromilo, ale slevy nečekej :D

      Vymazat
  2. Také přeji Šťastný Nový rok. A jinak, nejsou ty fotky focené v Ostravě? Je mi to tam nějaké povědomé:D:)
    Jinak ti to moc sluší:) Dost se divím, že ti nebyla zima:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to Ostrava !!! :D v těhle dnech mi zima opravdu není, vypadá to spíše na jaro, než na leden :D

      Vymazat
  3. Anonymní4/1/14 16:28

    ahoj, z oasap, choies, jessica burman, dressily, tě kontaktovali o spolupráci oni, nebo ty je ? . Moc děkuji za odpověd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo kontaktovali mě sami, ale momentálně jsem ze spolupráce s jessicou burman a dressily ještě nic neměla, teprve se to domlouvá :)

      Vymazat
  4. všude ti to moc sliší :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně ti to sluší! :) a souhlas s tou první fotkou ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní5/1/14 13:49

    Áá, konečně jsem opět našla tvůj blog, už jsem na něj párkrát narazila, ale nějak jsem si ho nezapamatovala, tak konečně už tvůj blog sleduji. :)
    Moc ti to na něch fotkách sluší! :)
    http:// barrru.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. slusi:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.