Bat on railway

2014/09/08

Hned na začátku pro info. Ne není to kraví potisk, jsou to netopýři. Z dálky to prý vypadá jako kraví skvrny. 

► Nikdy jsem nepropadla trendu comba, ale netopýři mě dostali a je to zase něco jiného. Může to nosit společně nebo jenom sukni nebo jenom top. A CO JE NEJLEPŠÍ ? Že ten top jde zezadu celý rozepnout, takže ho obrátím a můžu nosit jako "sako", prostě tak jako svetr. No není to úžasné ??? 

► Co se focení na kolejích týká, tak mám jeden důležitý poznatek, vlastně dva. Dejte si pozor na vlak a na koleje si nesedejte. Všechny ty "odpady" z toalety ve vlaku padají právě tam a jsou celé rezavé, takže budete špinaví :D

► Kdyby chtěl někdo taky vypadat jako drsný batman, tak obleček najdete TADY ! (supr je, že platíte jednou a dostanete dvě věci, nekup to) :D

Tak co si myslíte o kravím oblečku ? :) 

































Combo - TADY
boty - NB
 
 
 
 
 
 
 
 

13 komentářů

  1. Vypadáš skvěle! :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 1. fotka, tak ta druhá v tý dvojfotce, škoda, že není sama protože je úplně nádherná. Hrozně moc ti to na ní sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se mi líbí hlavně protože netopýří potisk je dost originální :)

    OdpovědětVymazat
  4. ach, ty si kjudó! :).
    krásna si! a veľmi ti to na fotkách pristane! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to skvěle! Hlavně ta poslední fotka je parádní! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ta poslední fotka je skvělá, úplně taková artsy. Nevím, jestli mě nadchl outfit, ale tvoje vlasy určitě, vypadají hrozně kvalitně, nemáš nějaký tip? :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ty new balancy jsou úžasný! mají krásnou barvu :))

    OdpovědětVymazat
  8. Awww nádherné fotky!
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá to vážně nádherně :-) hlavně je super to, že to můžeš použít i jako sako ! :-) a díky za radu při focení na kolejích :-)

    http://one-dose-of-happiness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi to dohromady. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, to je úžasné! :))
    Já si zrovna pořídila blůzku s tučňákama, taky bílá, a taky černý tučňáci. :)))

    Zvu všechny soutěživé módní duše ke mně na náušnicovou giveaway! ❤
    http://www.thekawaiiplanet.com/2014/09/the-cutest-jeans-jacket-ive-ever.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.