Random pictures + diy

2014/09/21

Jak už jsem vám ukazovala ve wishlistu (tady), tak víte, že na podzim chci hlavně svetry a proto jsem si včera objednala jeden klasický béžový rozepínací, tak doufám, že nahradí můj starý. K tomu jsem přihodila sukni s tropical potiskem, snad nebude krátká, jako většina sukní z asijských eshopu. 
Ještě jedna věc, kterou moc sháním je šedý oversize kabát, který budu nosit spíše v zimě.  

Dneska si dáme random, který už tu dlouho nebyl a jsou to tak nějak všechny fotky od začátku školy. Chystám se přichystat pár dalších článků, protože v týdnu na to není čas, tak je před nastavím. Jedním z článku je : školní skřínka. Moje výbava a nějaké diy, ale nejsem schopná ji ve škole vyfotit, takže ty všechny věci uvidíte jen nafocené doma, snad to nevadí. Jen si představte, že by ve škole někdo začal fotit svojí polepenou a vyzdobenou skřínku. 

Jak se máte ? Co vaše skřínky a jaký je váš must have na podzim ? :)


Hned na začátku : DIY okénko 
Postup vysvětlovat asi nemusím, takže jen pro inspiraci a skvělé uskladnění tampónků.




























 
příští článek :)) 
diy´ování číslo 1 a 2 ! :) 
smoothie maniak // pohodový outfit // netopýří outfit // objev měsíce
hlídá :) 
nejvýraznejší náhrdelník ever :)
další z série : do nového pokoje :) 

14 komentářů

  1. Must have na podzim? No... Chtělo by to nějaké boty, jedno jaké, ale abych měla na zimu už něco, do čeho mi neteče. Nejlépe na zavázání. Pak kabát, protože ten můj už nedostanu přes zadek. A jinak asi nic :-D Jinak ta krabička na tampony je pěkná. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Šedý oversize kabát bude na tobě vypadat super! Jinak jsem tě, Aguš, nominovala na Memory TAG, samozřejmě je na tobě, zda to budeš dělat. Vložíš v podstatě 10 fotek a zavzpomínáš si. :) Tady odkaz: http://infinitetreasure.blogspot.cz/2014/09/memory-tag.html

    OdpovědětVymazat
  3. Síce už do školy nechodím, ale aj tak zbožňujem tvoje články na túto tematiku. Nehovoriac o tom, že tvoje randomy sú vždy úžasné ;)

    Srdečne ťa k sebe pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky ! Hlavně ta první :)
    My ve škole skříňky nemáme. Chodíme tam v čem jsme přišli a bundy musíme tahat všude sebou :D
    A ohledně toho jak se mám?. Mám se nejhůře jak to jde. V Pátek mi někdo ukradl mobil a peníze, takže jsem si v Karviné Ektora ani neužila :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuu:) tak to máte hrozné, nebavilo by mě to tahat... jééé tak to mě mrzí:(

      Vymazat
  5. Ten náhrdelník je strašně pěkný a ty jsi hrozně roztomilá:)

    OdpovědětVymazat
  6. To diy na tamponky je hrozně roztomilé a holčičí. :))

    Emily z ''blogu'' http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. pekné fotky :) ten náhrdelník je mega pekný a DIY na tampónky určite vyskúšam :))

    OdpovědětVymazat
  8. já ji nakonec taky vyfotila :) díky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.