Wait and see

2014/09/03

Tak jak se máte ? Co první dny ve škole ? 
My jsme to přežili asi úplně v pohodě. Přivítání prvňáků nebylo až tak hrozné jak jsme si mysleli :) Zítra se už normálně učíme, takže napochodujeme s celou cute výbavou, ikdyž pořád ještě není úplně ťip ťop! Článek bude, protože si o něj píšete a na how to organize, diy a tak není nikdy pozdě. Jak mi chybí prázdniny. Ten řád jsem vůbec nepostrádala. Mít pořád volno, na všechno čas a vůbec nestresovat. Tohle je z úplně posledního prázdninového dne, co jsem strávila venku, takže pátek. Víkend jsem přeležela v posteli s chřipkou, která mě trápí až do teď. Zase mám šaty a sportovní tenisky a k tomu ještě ten náhrdelník. Přijde vám to až moc ? 

Už jsem našla svoje nejpohodlnější šaty, a jsou to ty dnešní! Najdete je tady : klik ! Ikdyž ty holá ramena by tam být nemusela. 

Nosíte šaty s teniskama ? 

šaty - tady
náhrdelník - dresslink 
























 
 
 
 
 

10 komentářů

  1. Anonymní3/9/14 14:14

    Kape mi šlina!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) Ne, nerada nosím tenisky k šatům, ale u tebe se mi to docela líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný ty boty vypadají dobře, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam proste rada to, jak vypadas a prijde mi, ze umis nosit cokoli. Na me tenisky s saty vypadaji spatne, ale tobe nemuzu nic vytknout.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí boty a šaty, teda až na ty díry na rukávech (jak píšeš). Fotky se ti povedly s tím pozadím :)

    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.