Moje skřínka / My locker

2014/09/27

Právě pobýváme v Open Gatu, kde strávíme zbytek víkendu. V pátek jsme jeli do Prahy, kde jsme měli asi jen dvě hodinky volna a pak z Prahy do Říčan. Nějaké dojmy ze školy vám napíšu v příštím článku nebo random postu. 

Jak jsem psala, že skřínku nenafotím, tak jsem se překonala a nějaké fotky mám. Bohužel moje skřínka nedopadla úplně slavně. Krabičky a zrcátko tam vůbec nedrží, ale naopak skvělé je ramínko a rozvrh, který je hodně přehledný.  
Máte ve škole skřínky ? Jsou nějak vyzdobené ?? :) 





































ROZVRH
Skvělým pomocníkem a mým vlastním DIY byl rozvrh. Ten by ve skřínce opravdu něměl chybět. Jediný nedostatek, který ještě musím domyslet, jsou učebny, ve kterých daný předmět je :) 

























BOXY 
Boxíky by byly skvělé, kdyby ve skřínkách držely. Oba jsem dělala sama. Jeden je z krabice od bot, jen jsem ho oblepila roztomilými psíky a druhý jsem udělala celý sama pomocí nůžek, lepenky a lepící pistole. Měla jsem v plánu dát si do nich nějaké propisky, lepíky a tak :) 

















Koupila jsem si ještě dva větši krabice, do kterých si ukládám sešity a učebnice.

























FOTKY
Skvělým vylepšení jsou samozřejmě fotky. Já mám bohužel jen dva alá polaroidy, protože zbytek mi sežral můj skvělý pejsem. Dělala jsem je na printicu. 

























KALENDÁŘ
Všechny události a akce si píšu do diáře, ale abyste měli všechno na očích, doporučuji vyrobit si jednoduchý kalendář :) 
 

DOPLŇKY 
Moje diy zrcátko, které jsem jenom jednoduše oblepila washi páskami, bohužel ve skřínce nedrží. Za to ramínko je supr čupr : ) 
SKŘÍNKA

14 komentářů

  1. Máš nádhernou skříňku! :) Ta moje je obyčejně obyčejná jak to bývá :D navíc je máme ve sklepě a já na ní ještě nemám zámek (ostatně jako celý loňský rok :'D)

    OdpovědětVymazat
  2. tak ty boxy nemaji chybu ♥

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boxíky jsou boží a celkově je tvá skříňka super :) Není nad to si vše ve škole vylepšit :)
    Já ovšem skříňku vůbec neřeším, mám tam jen boty, sportovní oblečení a učebnice, protože máme strašné komunistické staré krabice, které nejdou pořádně otevřít a když za ní trhnu, tak vyletí další polovina skříněk, je to trochu složitý proces :D

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně krásná skříňka:-) Moc povedené. My bohužel nemám ve škole skříňky, ale chtěla bych je tam!
    http://daphneroos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní28/9/14 21:25

    Noa? Ona asi polštině když je na polske škole?

    OdpovědětVymazat
  6. já sice mám skříňku ale se spolužačkou. Máme je trochu větší, ale jsme v jedné dvě. Tak krásně vyzdobenou ji teda nemáme a asi je to škoda, docela bych si to přála :) Musí to i zpříjemnit den, když člověk otevře skříňku a místo pustoty na něj vypadnou barvičky, oblíbené fotky a různí pomocníci. Super nápad na článek :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Koukam a koukam na ten rozvrh, coze je to za predmet to WF, a pak koukam ze tam mas napsano OBIAD, tak si rikam, ta je beztak ze Zaolzia, zkoumam to dal a koukam, ze bydlime ve stejnem meste :D jsem te sledovala kdysi a nevsimla jsem si toho :D

    OdpovědětVymazat
  8. skvele, kreativni:) ty boxy jsou super;)

    OdpovědětVymazat
  9. Boží ♥ my bohužel máme skřínky stejně veliké asi jako je ta tvoje, ale musíme se o jednu skřínku dělit ve dvojci, což je celkem na prd, protože si ji člověk nemůže nijak vyzdobit.

    OdpovědětVymazat
  10. jééj to je milé :)

    http://victoriamerlot.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.