Me and my Tina

2014/05/17

S Agátou jsme vždycky chodily ven hned po obědě. Teď jsme zjistily, že je mnohem lepší jít později a vracet se domů za tmy. Ve městě je pak méně lidí a zapadá sluníčko a všichni jsou, tak nějak v lepší náladě. S náma chodí i Tina, což je můj trochu obtloustlý bíglík. Musím jí nosit v kabelce vodu a misku, protože ten kousek cesty moc nezvládá. Tyhle fotky jsme udělaly v pátek, kdy jsme se byly k večeru projít, takže mám spíše sportovní outfit a boty na běhání. 
Chodíte takhle někdy do města ? :)

























tepláky Sinsay // svetr Reserved // náhrdelník House // boty Nike



¨
 
 
 
Jakého máte psíka a jak se jmenuje ? 
Myslím, že bígli jso hrozně vděčni, ale taky šíleně náročni na výchovu. Když není vycvičený, můžete zapomenout na to, že ho pustíte a on si vedle vás volně půjde. Takhle jsme to zkoušeli už párkrát a nedopadlo to dobře. 

13 komentářů

  1. Ty tepláky vypadají opravdu božsky! ;) a pejsek je taky kouzelnej! :)) Taky chodím s pejskem, ale spíš do parku ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten svetr je krásný :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné fotky! :) sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty tepláky jsou fakt božské <3 Bíglík je náhodou nádherný, miluji psy :)
    Chtěla bych pejska, měli jsme dva, ale bohužel ho teď mít nemůžu. Dříve jsme měli boxerku City a pudlíka Dennynku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Outfit se mi moc líbí, uplně mi sedí boty i nahrdelnik. Bigl je nadherny pes, strašně jsem chtěla psa a nad biglem jsem taky uvažovala. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já upřímně nechápu trend nošení bot na běhání do města:D Když jsou určené na běhání, tak se v nich snad má běhat ne? Ale tak někomu to asi divné nepřijde:) Jinak ten svetr a náhrdelník je krásnej!!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé fotky! Pejsek je nádherný, tuhle rasu mám strašně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. juuj parádne fotky a aj outfit) :) kočka ako vždy

    OdpovědětVymazat
  9. Tepláčky se mi líbí hodně :) .
    Máš krásného pejska. Moc se mi líbí rasa Bígl. Především, když je to ještě štěně :D
    Jinak moje fena je s něčím zkřížená a absolutně nevím s čím :D . Asi knírač a ještě něco :D a jmenuje se Betyna :D :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Tepláky jsou moc hezké, i když já jsem stále nepochopila módu nošení tepláků na ven. I když je pravda, že jen na procházku se nic nestane. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Poslední fotka je bomba :) super fotky i outfit i pejsek! :) já takhle do města moc nechodí, možná i proto, že je dost velký navíc jsem děsně líná :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, tak ty jsou teda naprosto božské. Třeba já jsem si docela dost nedávno pořizovala jedny takové docela dost fajnové z této stránky zde a myslím si, že by se ti líbily také. Tak se tam mrkni. Jsou sice maskáčové, ale to je také docela dost in, teďka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.