Random - my week

2014/05/05

Víte, co nastane přesně za 55 dnů? Prázdniny, které všichni tak moc potřebujeme a aspoň já se nemůžu dočkat až schovám všechny ty sešity, učebnice, papíry do skříně a dva měsíce budu spát do poledne. Snídat ve 2 hodiny a chodit spát pozdě s otevřeným oknem a hlasitou hudbou u sousedů, kteří pořádají párty každý týden.Po létě mě chystá střední, od které nevím, co čekat, ale na to je ještě čas. Začala jsem s mamkou mluvit o tom, že bych hrozně nutně potřebovala na zahradě trampolínu a tváří se to celkem nadějně. Nikdy jsem si ji nepřála, to spíše Agáta je velký trampolínový příznivce a vždycky mě přemlouvá abychom si ji pořídili a ona tam mohla chodit skákat.  

Můžete se kouknout na pár fotek z výletů. Nejlepší byly ty koně. Skoro všichni jsme sami na koni nikdy nejeli. Vždycky nás někdo vedl, ale paní na farmě byla hodně odvážná a pustila nás na koně samých. 




































1.heart for us // 2. selfie numero uno // 3. ještě celkem čisté // 4. výletníci




































Po dlouhé době jsem byla na horách a myslím, že mám vystaráno na celý rok. Existuje snad ještě někdo, kdo nemá retricu ? :) 
























poprvé jsem jela sama na koni :D 




































selfies, hehe 
































ehm, asi ani popisek nepotřebuje + po dlouhé době jsem si zase žehlila vlasy 




































THE BROMANS









večerní procházky // new in // asi možná začnu běhat // new in part 2 























květinové čelenky a budoucí outfit :) 

focení pozdě večer se nevyplácí ):










radniční věž // diy // kočičí máma

13 komentářů

  1. krásné fotky!! a já nemám retricu! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek:-) Od kud máš tu čelenku,prosím ? :O

    OdpovědětVymazat
  3. krásný článek moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  4. Já ty Conversky mám strašně už špinavé :/
    Jinak koukám, že taky hodně selfíčkuješ jak já :DD
    A moc ti to na fotkách sluší ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. zdá se mi to nebo ti strašně rychle rostou vlasy?:D Máš krásný fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se zdá, že mi za poslední rok necyrostly vůbec :D díky.D

      Vymazat
  6. Anonymní7/5/14 06:27

    Krásný fotky, já teda taky nemám retricu :( :DD

    K L A R A | klararecman.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.