That´s awesome

2014/05/27

Celý víkend jsem byla někde pryč, takže z mých plánů podívat se na posty na bloggeru zase nic nebylo. Musím to, co nejdřív napravit Jinak momentálně ve škole vybíráme absolventská trička, tak kdyby měl někdo z vás nějaký nápad, tak sem s ním. Moc se nám nelíbí takové ty "vtipy" jako duté sude nepotopíš nebo sejdeme se na pracáku. Chceme něco jednoduchého, co se nám bude líbit i za pár let a ne, že si budeme říkat, co jsme to byli za blbci. Jinak pokračujeme fotkama s Bulharska, ale dneska to bude zase outfit, protože celý článek s random fotkama jsem ještě nestihla. Fotek je hrozně moc a mě se do toho přebírání a upravování moc nechce. 

Jaké jste měli absolventské trička vy ? 

























sukně Pull&Bear 
crop top H&M
 
 
 
 
 
 

13 komentářů

  1. Anonymní27/5/14 11:11

    Zas mi kape šlina!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní27/5/14 11:12

    vypuštěný bazén really?:D

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vypuštěný bazén je fascinující. :oD Naše absolventská trička byla velmi trapná. :oD

    Můj blog: BabaJagga.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Chutný outfit :) Páči sa mi aj tričko, aj sukienka :3 A to prostredie - čisto letné !

    OdpovědětVymazat
  6. Tie fotky súú také letné, už chcem bazén a chilling :) Krásna cukríková sukňa ;) !

    OdpovědětVymazat
  7. fotky jako vždycky úžasné, hlavně ta poslední:))
    já odcházela ze třídy v sedmičce, takže žádné absolventské tričko nemám, ale doufám že si na gymplu nějaké udělat necháme:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak dej vědět, co jste vybrali :))) jinak super fotky!

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní27/5/14 22:05

    Máš na fotografiích pořád stejný výraz ,ale jinak hezké :)

    OdpovědětVymazat
  10. jé, super nápad fotit v bazénu;))

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé fotky, to triko je perfektní! My máme v plánu něco jako sportovní dresy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.