My spring wishlist

2014/05/04

Je tady jaro a s tím u většiny holek přichází nedostatek oblečení. Já sama mám plno svetrů a mám pocit, že nemám skoro žádné trička, myslím, že určitě nejsem sama. Jelikož ze dne na den začíná být tepleji, tak jsem se rozhodla ujasnit si, co vlastně na jaro a léto chci a, co by se mi líbilo. V každém obchodě je teď hodně barev a hlavně těch pastelových, které se na jaro prostě hodí. Tak se pojďte podívat na můj jarní wishlist a napište mi, co je vaším must have na jaro a co se vám z mého wishlistu líbí nejvíce ? :) 






















Začaly se mi líbit crop topy na špagátových ramínkách, jako třeba ten vpravo nahoře, který je za super cenu a mají ho i v jiných pastelových barvách. Ostatně většina triček, tam je zlevněných a můžete je sehnat za opravdu super cenu. 
1. slunečnicový crop top, slunečnice jsou in a crop topy na léto k sukním nebo kraťasům jsou mnohdy lepší a hezčí než tílka  
2. srdíčkový top, na zádech má vystřižené srdíčko jen nevím, jak to udělat s podprsenkou. Najde se tu odvážlivec, který by šel bez ? 
3. džínové tričko má krásný límeček, jen bych odvázala tu černou mašli :) 
4. už zmiňovaný crop top
6. pro změnu kopretiny, alespoň myslím, že to jsou kopretiny :) 
7. tohle se mi líbí nejvíce 
8. tak trochu boho

1. nejroztomilejší high waisted shorts
2. tyhle kraťasy jsem si chtěla koupit už minule na nákupech, jen jsem si ještě nebyla jistá, že bych je opravdu nosila, ale na léto se mi zdají perfektní 
3. klasické černé, které se hodí úplně ke všemu
4. mint midi skirt, není úplně dlouhá, ale ani ne krátká. Hodí se jak do divadla, tak na běžné nošení :) 
6. proužky 

Tolik bund a svetrů, které k jaru moc nejdou, ale jsou opravdu skvělé a v obchodech mají teď neuvěřitelné slevy, takže už vím, jakou bundu si na zimu objednám, ale to mám ještě čas. 
1. tahle džíska je na jaře jako vyšitá. Nevíte, jestli se dá ta mikina odepnout?
2. vypadá krásně ( koukněte na tu cenu
3. klik
4. je tenký, takže ho klidně můžete přehodit i přes tričko (tady)
5. pořád hledám náhradu za můj nejoblíbenější béžový svetr 
6. perfecto :D 
7. a 8. a ty nejhezčí šaty nakonec tady a tady

21 komentářů

  1. Z tvého wishlistu se mi líbí úplně všechnooooo <3 přesně ty samé věci bych také potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rovnaký crop top na špagetových ramienkach je aj v mojom wishliste a taktiež mint sukňa, alebo skrátka nejaká skater sukňa v pastelovej farbe :)
    A rozmýšľam tiež nad nejakým kimonom, ale ešte som nenašla to pravé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pastelové barvy jsou na jaře to nejlepší :) a skater sukně jsou hrozně pohodlné, možná i pohodlnější než džíny:)

      Vymazat
  3. Miluju květinované vzory! :O
    Pokud si tohle všechno nakoupíš, tak se konečně odhodlám k tomu tě vykrádst :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všechno určitě né, je to hlavně inspirace a ujasnila jsem si, co vlastně chci :)

      Vymazat
  4. Trička bych brala všechna, ale sakra, mit na ně tak postavu! Mint sukynka a květinove šortky jsou take skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že když zakryješ břichno, tak to bude ok :D taky je nebudu nosit jen aby mi šlo vidět břicho:D

      Vymazat
  5. Taky se mi líbí crop topy, ale nemám na ně správnou postavu.. A ta mint sukně je uplně božíí :) něco mint si rozhodně na léto chci koupit :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Mám pocit, že má skříň snad to oblečení žere, protože pořád nakupuji a vlastně nic nemám :). Tu modrou sukni 5. jsem viděla v FF, také mám v plánu si pro ni skočit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní4/5/14 21:09

    Krásné věci, vlastně tvůj wishlist do posledního kousku oblečení sdílím!! :DD Vážně, si taky přeju tohle všechno :D

    Boty jsem objednávala na www.obleceniboty.cz :)

    K L A R A | klararecman.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se tam určitě kouknu, protože plánuju další conversky :)

      Vymazat
  8. same krasne veci!

    Pozývam na giveaway o vlasový balíček tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Braka by som ihned vsetko! Skvely vkus. Ale uplne najuzasnejsie su tie bodkovane trakove nohavice :)

    OdpovědětVymazat
  10. Niektoré kúsky sú naozaj rozkošné :3 Máš veľmi dobrý vkus :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní12/5/14 17:53

    Kde se to kupuje????

    OdpovědětVymazat
  12. Mrkni aj k nam na give away mohla by ta zaujimat ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné kousky, přála bych si mít je doma všechny ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.