Pastels

2014/05/20

Víte, jak jsem vám tady ve wishlistu ukazovala, co všechno by se mi na jaře líbilo. Šla jsem do sebe a něco už mám objednané. Čekám na mráčkovou sukni se stejným potiskem jako je ve wishlistu jen je to sukně, pak taky na crop top s Tweetym a plavky. K tomu jsem si koupila květovaný playsuit, který je hrozně moc pohodlný, tričko s Mickym a palmový crop top, který můžete vidět dneska.
 Všímám si, že čím jsem starší, tím více si kupuju infantilní věci. Když jsem byla menší, hrála jsem si na slečnu a nikdy bych nechtěla tričko s pohádkovou postavou. Dneska se mi to hrozně moc líbí. 

Máte to taky tak ? :) 









Nejde to moc vidět, ale tričko je s palmama. Vím, že pořád nosím tyhle brýle, ale jsou holt hrozně pohodlné a svět je přes ně mnohem krásnější. Do komentářů mi někdo psal, že obdivuje, že jsem, tak odvážná a nosím Lennonky. Myslím, že na tohle odvahu nepotřebujete. Když se vám líbí, není, co řešit. 

12 komentářů

  1. Mega moc ti to sluší :) Pastelové barvičky jsou úžasné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáš skvěle, kabelka je překrásná ♥ Můžu se zeptat kde se dá sehnat ? :)

    OdpovědětVymazat
  3. to tričko je úžasné! pastelové barvy Ti sluší :))
    a co se týká infantilních motivů.. mám to úplně stejně! :D také bych si je na sebe dřív nedala ani za nic a teď ve svých 21.. lišky, kočky, pejsci, Mickey,.. nic zvláštního! :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásné, moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. najskor som si myslela,že je to len čisto modre tričkko ale super tričko :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dneska také cute cukríkové. Veľmi ti to pristane a to tričko je super!

    OdpovědětVymazat
  7. To tričko je super a je to pěkná kombinace s tou sukní :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sluší! ty lenonnky jsou super, chtěla bych si je také pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny outfit, ohromne sa mi páči tá sukňa! Dnes som si hovorila, že by som si mala kúpiť nejaké veci na jar, môj wishlist síce obsahuje miliardu vecí, ale dnes som rozmýšľala nad rôznymi outfitmi a ...

    Ema

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.