Fall sunset

2013/11/10

Pátek byl snad posledním dnem, kdy bylo takhle teplo a svítilo sluníčko. Proto jsou fotky až moc žluté, ale zase má to svojí atmošku :D Nejhorší období máme za sebou. Ve škole to už bude snad jenom lepší protože se blíží Vánoce a snad i učitelé chtějí trochu volna. Začináme vybírat dárky. 
Máte už vybráno, co chcete pod stromeček ?
Minulý rok jsem měla jasno, zrcadlovka, ale teď vůbec nevím. Snad asi pevnou padesátku. 
Mimochodem moc děkuju, za všechny komentáře, co se týče školy k minulému článku. Vy jste rozhodně pro gympl a já asi taky, ikdyž náš gympl není žádna sláva a vezmou každého. 















































































shirt, jeans Stradivarius // top shirtinator.cz // vest C&A 




16 komentářů

  1. Moc ti to na fotkách sluší :))

    OdpovědětVymazat
  2. sluší moc! :) krásný fotky, to světlo je pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky! <3

    OdpovědětVymazat
  4. ta vesta je skvělá!
    to u nás ve škole ,to právě teď bude ještě horší ,hahaaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to zakřikla ! :D U nás se to taky nelepší :(

      Vymazat
  5. Ta vesta s kombinací s džínovou košilí vypadá super!

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. tie tvoje vlasy wow!

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  7. krásny outfit :) .. celkovo fotky su dokonalé :)

    btw. Budeš ma odoberať späť? :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi sa mi páči tá košeľa a aj tričko. A čo Vianoce? No aj by som vedela, veľa kníh obsahuje môj zoznam. Potom ešte notebook, ale to veľmi neviem. Uvidíme. A pre druhých mám tiež niečo premyslené prevážne DIY, uvidíme. Ale mám pocit, že sa asi rozkrájam. :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásn ! :) příjdeš mi jako ňáká american girl :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Love your pics! Nice top!

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké fotky:) a hrozně se mi líbí ta mikča..nebo nevím, jestli to není součást té košile:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene:D je to tričko:D na tom košile a na tom ještě na vesta :) Moc děkuju:)))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.