The dark is too hard to beat

2013/11/25

Asi jste si všimli, že neholduji ničemu teplákovýmu. Mikiny moc nežeru, legíny taky ne, a tepláky už vůbec. Možná tak moje nechutně růžové, chlupaté, na ty nedám dopustit. Mám k nim i triko. Mimochodem viděli jste někdy chlupaté tričko na spaní (stejně chlupaté jako všem známe ponožky) s modrým medvědem ? Jestli ne, tak je v obchodech obcházejte obloukem. Teda jestli se vůbec v obchodech dají sehnat :D 
Každopádně tady u nás na vilidži je všem celkem šumák jestli jdete v tepáčcích a croskách, počítají se tu jiné hodnoty, žejo. 





















































12 komentářů

  1. Koukám že si čteme myšlenky akorát jsme si koupila červenou šálu a dneska jsem jí měla na sobě!:)
    Jsi krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tahle je uplně nejteplejší:) děkuju.))

      Vymazat
  2. teplaky mam rada aj to ostatne až na leginy:)) jedine tak cez zimu pod nohavice, 3 fotka sa mi veľmi pači:))

    OdpovědětVymazat
  3. uá ta šála je naprosto božská!

    OdpovědětVymazat
  4. užasné :D ten drdol ti sluší ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Cool outfit, moc se mi líbí ta burgundy šála!:)

    sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké :) Máš dokonalý styl !:3
    http://photobyanni.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.