Fluffy Sweater

2013/11/16

Tenhle chlupáč mě při prvním dojmu přivedl do rozpaků. Objednala jsem si modrý ombré svetr, ale nikde nepsalo, že bude takhle chlupatý. Trochu pelichá, přidává na objemu, je možná i kontroverzní a zvláštní. 
Tento týden jsem to tu trochu zanedbávala, ale všichni víme, kdo za tím stojí. Chci na týden přednastavit pár článků, tak doufám, že to stihnu. S fotkami to je teď bída, protože se stmívá včas a nestíháme nic fotit. 
Už jsem říkala, že miluji pátky ? :) 
Projdeme se po obchodech, jdeme na pizzu nebo nějaké jídlo, pak na zákusek, uděláme fotky a je to ten nejpohodovější den v týdnu :) 






























sweater choies // jeans pull&bear // backpack primark // coat pull&bear // scarf Sinsay 

20 komentářů

  1. krasny svetr :) cely outfiit je mc hezky :)) a slusi :)

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  2. ten svetr je nádherný:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež mi pred pár dňami prišiel a podľa mňa je skvelý! Strašne príjemný a aj dosť teplý a práveže sa mi na ňom páči to, ako je chlpatý :D

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  4. Super svetr! To, že je tak chlupatý, ho dělá tak skvělý:)

    OdpovědětVymazat
  5. mne sa najviac páči ten batôžtek :) ale inak všetko pekné :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů..krásný svetr ! :)


    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. nepridava až tak na objeme aky by to bol potom sveter? :)) krasny:)

    OdpovědětVymazat
  8. zajimave:)

    PS: Pripoj se do me giveaway o printic fotky:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  9. Si tak strašně krásná ! :) .
    Máš krásné vlasy! :)
    A skvělé fotky!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je v pohode :)) Páči sa mi ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten svetr je strašně pěkný :)!

    OdpovědětVymazat
  12. ten sveter je strašne zaujímavý :) a pristane ti :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten svetr ne nádherný a musí být hrozně příjemný na dotek:))
    Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se teda líbí ! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Chic svetr!

    Na našem blogu právě probíhá giveaway s hlavním sponzorem Prague Fashion Weeku, přidejte se!

    Zdraví Sára z www.czechstreetglamour.cz!

    OdpovědětVymazat
  16. ty jsi tak nádherná :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  17. sveter je zaujimavy!
    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. krásny svetrík! Pristane Ti to <3

    OdpovědětVymazat
  19. Svetrík,kabátik a vak-najviac! :) Sekne ti to...
    **
    merypolock

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.