Time to time the sky’s come down

2013/11/07

Snažím se na blog (skoro vždy) vnášet jen to dobré a pozitivní, ale v takových týdnech jako je tento, to snad není ani možné. Škola, kde si učitelé myslí, že jediné po čem toužíme jsou večery nad knížkama, SCIA, které jsou o ničem a hrozně unavují, brzká tma, takže nám nic jiného nezbýva, než trpělivě čekat na víkend ! 
Mimochodem, jsem v devítce a téma příjmaček a podávání přihlášek na střední školy se stává celkem častým tématem. 
Máte už vybráno ? Nebo se rozhodujete ? 
Jinak pro ty, kteří to mají už za sebou. Jste spokojení se svým výběrem, co by jste změnili ?
Gympl ANOxNE ?? 
































16 komentářů

  1. Jsem taky v 9 a jak říkáš, je to strašné ve škole, ale musím se snažit, protože chci na dobrý gympl..píšeme scia až v dubnu,ale už ted cvičím na přijimačky,takže se fakt nezastavím :D :/ gympl jsem nejdříve nechtěla, ale poslední dobou jsem uvažovala a asi je to pro mě fakt nejlepší varianta..né, že bych nevěděla co dál, ale prostě chci do Olomouce a na tu školu! :) Hodně štěstí! Ty jsi už vybrala? Co na to říkáš? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní7/11/13 12:05

    Já si minulý rok vybrala gympl a jsem naprosto nadšená, i když moje vysvědčení už nebude tak dobré jako předtím jsem spokojená... a to jak nás vždy učitelé strašili jak je to tam těžký tak zas tak hrozný to neni :D

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní7/11/13 14:28

    Já jsem na gymplu ve třeťáku. Podle mě ani tak moc nejde o to, jestli gympl jo nebo ne, ale o to jaký :) Kdybych se znova mohla rozhodnout tak bych stejně na gympl šla. Připadá mi to jako nejlepší volba a i když známky nejsou ukázkové, člověk se dozví spoustu zajímavých věcí snad ze všeho a přeci jenom si trochu sám v sobě víc ujasní, co chce dělat dál, co ho baví a jakým je člověkem. Co se týče toho, jak jsem zmiňovala, že záleží na výběru gymplu...Byla jsem dva roky na jiném než jsem nyní a bylo to pro mě hrozné utrpení, rozvrh takový, že jsem se každý den vracela domů za tmy a učit jsem se musela po nocích. A učitelé byli většinou zlí, shazovali, nadávali, nedalo se s nimi na ničem domluvit. Teď jsem jinde, míra těžkosti je podobná a jsem spokojená, protože učitelé jsou super. :) Takže až se budeš rozhodovat, poptej se na učitele, kolektiv...když pak jseš ve třídě sama a nemáš tam moc kamarády, tak to taky moc nepřidá. A taky radím, pokud ti nějaký předmět jde hůř, poptat se na učitele co učí daný předmět, mohla bys pak s tím mít problémy....:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som prváčka na Gympli a o inej škole som skoro ani neuvažovala možno o pár ale, vždy som chcela ísť na gympel pokiaľ si neni ešte stopercentne rozhodnutá čo chceš v budúcnosti robiť tak určite gympel ;) ... Ale zase ak sa chceš na niečo už teraz zamerať bude to pre teba plus ;)

    OdpovědětVymazat
  5. No vzhledem k tomu že mám střední vybranou už od 4. třídy a vysokou asi od 6.té :DD Takže za mě gympl ano. :)
    Skvělá kombinace barev, hrozně se mi líbí ty tvoje creepers:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší.:)) Jinak se rozhoduj hlavně podle sebe, já šla na školu, na kterou mě dotlačili rodiče a bylo to špatný.:) Gympl je podle mě dobrý pro lidi,co přesně neví jak dál a chtějí na vysokou.

    OdpovědětVymazat
  7. sluší ti to:) já jsem na osmiletém gymplu,takže s příjímačkama si nemusím dělat starost:D a pokud nevíš co přesně chceš dělat,tak je gympl dobrá volba

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší ti to :-)
    Gympl ano, ale jak který. Pravda je, že získáš neuvěřitelný rozhled a budeš mít o další 4 roky navíc čas na rozhodování, co s tebou bude, ale zase skoro určitě musíš na vš. To řeším teď já :) No a samozřejmě neni gympl jako gympl. Máme ve městě dva a ten druhý se gymplem ani nazvat nedá, když se kouknu na to, jaký tam chodí lidi. Ze základky to byl velký skok, doma jsem brečela, že nic nestáhám. Ale postupně si zvykneš a to, co ti teď připadá nepředstavitelné, budeš na gymplu brát jako rutinu :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  9. jsem na gymplu už od nižšího, teď jsem první rok na vyšším v prváku. rozhodně bych tam být tebou šla, sice je to teď docela drsné a hodně učení, ale jsem tam spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  10. uplne že krasna ta prva fotka je naj:))

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem v prváku na gymplu a ze začátku se musím hodně učit(to je asi všude) a před přijmačkama jsem měla taky strach, ale nějak to napíšeš! držím palečky ;) :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,tvůj blog jsem objevila nedávno a určitě se stanu pravidelnou čtenářsou.Já jsem už 7let na gymplu a jsem za to ráda.Pokud nevíš přibližně jaké plány máš po střední,tak je vhodný gympl,jelikož tam máš všechny předměty,čili ti pak nebudou chybět na různé vysoké školy.Pokud si seš jistá nějakým určitým zaměřením,třeba tě něco baví víc a některé předměty opravdu už teď nenávidíš k smrti a trapíš se s něma,tak bych volila nějakou střední už třeba s tím zaměřením,například (někdo má rád spíš humanitní předměty,ale nesnáší technické předměty,tak v tomhle případě bych nedoporučila třeba obchodku a ekonomku).Já se chystám na práva,čili v tomhle je gympl dobrá příprava,měla jsem dost času se rozhodnout a mohla si vybrat z mnoha možností,měla jsem tam všechny předměty a zjistila jsem coo mi jde víc a co vůbec ne.:-)Rozhodně už dávno neplatí že na gymplu jsou ti nejchytřejší i ostatní školy jsou kvalitní.Přeji správnou volbu.

    OdpovědětVymazat
  13. super fotky, krásný tričko :) já jsem na gymplu od šestky, ale na soukromým, protože jsem se nikam nedostala, ale nechtěla jsem na té škole zůstat (to snad nikdo) a teď jsem taky v devítce a chci to zkusit! už mám jednu školu vybranou, ale tu druhou nevím :(

    OdpovědětVymazat
  14. Pekné tričko, topánky a kabelka. A nebola ti zima? :D Ja mám strašnú dilemu na akú ísť školu, príde mi ako dobrá voľba ten gympl, ale čo ja viem.. Moja mamina mi vždy vravela, nech nejdem na učňák a gymnázium. Ale keď ja fakt neviem a na to čo ma baví stredná ani nie je a aj keby bola, tak mi mama varaví, žemám študovať niečo poriadne. Našťastie mám ešte čas, ale nie veľa. Čoskoro budeme posielať prihlášky :/. No fakt neviem. Asi by som nad tým mala rozmýšľať.

    OdpovědětVymazat
  15. wow! krásny štýl a úžasný blog :) s nadšením followujem!

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.