Random + giveaway

2013/08/11

Ano vím,  poslední týden byl pro blog krušný. Hodně se toho dělo a chodila jsem domů až večer a na články nezbyl čas. Tímto článkem chci všechno shrnout, giveaway, fotky a taky novou giveaway. Taky to tak máte, že už se trochu těšíte do školy a hlavně na podzim? Nesnáším takový ten upršený podzim, ale když je hezky můžete si vzít ven tenisky, kalhoty a svetr a ve škole nemáte hodně učení, tak je to nejlepší období v roce.






















pro více čtěte dále















new in posledních dnů
























gossipky :) 


























Ostrava !!! 
























:D:D:D 
























není nic "lepšího" než cestovat vlaky (y) 


















kino a já padouch !
 Giveaway ! 
Přišel čas vyhlásit caseable.com giveaway, kde máte možnost vyhrát jeden libovolný produkt z této stránky. 
Vyhrává Nicol 
Vítězce moc gratuluji, bližší info ji bude zasláno na email ! 
















Pro ty, kteří neměli to štěstí a nevyhráli máte novou šanci. V nejbližší době tady bude giveaway o skvělé zlaté hodinky Casio. 

kudrnáč :D 

Tak co, jak Vám utíkají prázdniny ? Jedete ještě někam ? 
Máte nějaké tipy na tábory ? :) 

10 komentářů

  1. Myslím, že cestování vlakem, je tisíckrát pohodlnější, než cestování autobusem, vím o čem mluvím:P:D Na prázdniny už nikam nepojedu, bohužel..

    OdpovědětVymazat
  2. Já padouch je jednoznačne najlepšia rozprávka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek o všem zlato. Nepopírám vrchní zklamání z nevýhry v GA.. ale co vyhraju tu další! :D Slušelo ti to v kině, sluší ti to s kamarádkou a pořídilas pěkné kousky! Vlakem jsem jela snad jednou v životě a to sem byla dobrej mrňous... prázdniny letí jako voda a v poslední době se dost nudím takže mi začíná škola chybět.. to ne! ale.. zkrátka program byl jasnej celý rok :D.. Užívej si a tábory jsou nejlepší taneční a nebo koně <3

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluju výherkyni :) jinak skvělý fotky, jaký byl já padouch ? podle ukázek boží :D :)

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. těšim se na všechno, jen ne na školu :D
    Super fotky;)

    hedwica.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky,jinak ty koukáš na gossipky s dabingem?To bych nemohla.:D

    OdpovědětVymazat
  7. bůů :D takže si budu muset ten obal koupit za dva tácy, protože jsem se prostě zamilovala! :D vítězce gratuluju a závidím :D jo Ostrava je fajn :) třeba se někdy potkáme! a na giveaway s hodinkama se těším!

    OdpovědětVymazat
  8. Ostrava jede!!!! :D a doufám, že se film líbil :)
    No a já ještě plánuju výlet do Anglie uprostřed září. Takže mi škola začíná až na úplném konci září (normálně začíná 23.9.). Taky už se na ni těším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.