Casual Friday

2013/08/17

Poslední dobou se všechno daří (ťuk, ťuk,ťuk). Jednou z důležitých novinek je zpráva, že se objevím na obálce internetového magazínu MODE a uvnitř si budete moct přečíst rozhovor. Za tohle jsem opravdu vděčná hlavně vám. Většina blogerek si tohle ani neuvědomuje a bere čtenáře za samozřejmost. Ale tohle všechno je jen pro vás, protože bez čtenářů by to nemělo takový smysl jako to má teď. Děkuju děkuju děkuju ♥♥♥

Nevím se rozhodnout jestli se do školy těším nebo ne. Je to tak půl na půl. Teď nemám žádné závazky a můžeme si celé dny dělat, co se nám jen zalíbí. Naopak těším se na ten systém a vytoužené víkendy. 




pro více čtěte dále →→→→→















































šaty Cubus//vesta Romwe //balerínky Ann Christine

9 komentářů

  1. krásna si :) gratulujem k rozhovoru ;)

    OdpovědětVymazat
  2. gratulujem :) outfit je naozaj krásny

    OdpovědětVymazat
  3. K tomu magazínu gratuluju,slušíí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné fotografie, tá prvá je strašne parádna ! :3 Okrem toho zlatý outfit :)

    Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    GIVEAWAY with Firmoo.com

    OdpovědětVymazat
  5. máš krásny úsmev a tie šaty sú top :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. outfit super :) já se právě netěším vůbec ;D

    OdpovědětVymazat
  7. Jako vždy krásná!:)
    Ty jsi zlato!:)Do Polska jezdíme na nákupy hodně často ačkoliv to máme kousek,nevěděla jsem správný název,ale teď už vím,mockrát děkuju.Jedny podobné jsem si dneska zkoušela :)Batoh mám jeden podobný a to z newlooku,koukala jsem dneska na Chodově a měli docela hezký v pulland bearu a promodu,ale koukni na stráky hm nebo newlooku/asosu/topshopu pár jsem jich tam našla :) Kdyžtak ti ještě odkazy pošlu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.