Forever is a long time

2013/08/04

Znovu jsem začala koukat na gossip girl a právě končím 3. sérii. Jejich život je extrém. Pořád párty, hádky a pořád se měnící vztahy. Když už se v nějakém tom díle konečně všechno vyřeší a máte poslední minutku seriálu, něco se musí stát a zase začíná nová aférka. Nechápu, jak se v tom můžu orientovat. 
Díváte se na nějaký seriál ? :) 
pro více čtěte dále




19 komentářů

  1. tenhle outift se mi hrozně líbí :)
    ty brýle jsou skvělé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou trochu dětské, ale taky se mi líbí ! :) děkujuu:))

      Vymazat
  2. Ag máš nádherné tričko a ty ombré šortky jsou nádherný, jsi kočka <3 Koukám v angličtině na The Vampire Diaries a na pátou sérii čekám jako v zimě na jaro :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D já ještě naštěstí celé gossipky dokoukané nemám :D a moc děkuji a jsem ráda, že se líbí :D

      Vymazat
  3. krásne tielko a kabelka!! :))

    OdpovědětVymazat
  4. jsi nádherná, boží outfit! :))

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Super tričko, šortky aj kabelka! :))) Ja som gossip girl už dopozerala, teraz kukávam pll, tvd a himym :)

    OdpovědětVymazat
  6. já se dívám na PLL a 2 broke girls, s gossip girl právě začínám:) úžasný tílko, kraťasy, kabelka, řetízek, ty.. prostě všecko!:D:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to toho sleduješ teda hodně:D to já bych toho tolik asi nezvládla :D všechno by se mi spolučilo do jednoho a nevěděla bych, kde co je :D mám na sobě všechno diy:D jako triko a kraťasy:D Moc děkuju:)

      Vymazat
  7. Mám ráda srdíčkový brýle a tobě moc sluší!:P Koukám na Skins!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší a ano, dívám se na http://www.csfd.cz/film/301543-american-horror-story/ jelikož mám ráda horory a tohle mě hrozně baví .. GG jsem shlédla celou, ke konci už mě to přestávalo bavit a stejně jsem nejvíc fandila Blair a Chuckovi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. american horror story mě moc nebere :D Horrory jsou fajn možná tak s klukama, ale sama to né. Já taky, jsou takový zajímavý pár :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.