go away

2013/08/21

Odcházím. 
Pro některé chvála Bohu a pro jiné bohužel. 
Dělám si srandu. Sice odjíždíme, ale jen na týden a pak jsem zase zpět se svými nekonečnými články. Aby tu někdo neuronil slzu připravila jsem pro vás pár postů, které nejsou zdaleka tak vymakané, jak bych chtěla. 
Hrozně se mi do psaní nechtělo, ale nakonec jsem se překonala a máte připravených 5 superantykontramultiextraunikátních článků, ke kterým skládejte své úctyhodné komentáře, které mě nehorázně těší ! 

Dneska nás čeká 24 hodin v autobuse plném zpěváků do Makedonie, kde se neustále diskutuje a pomlouvá učitelky. Cesta bude peklo

Byli jste někdo v Makedonii ? (pište své zkušenosti) 
























symbolická photo :D 

Nezapomínejte na GIVEAWAY !! 

3 komentáře

  1. Pekná fotka :)
    Tak ten začiatok ma zaskočil :D, tak ti držím palce s tou cestou to hádam prežiješ :D , tak V Macedónsku som ešte nebola a ani neviem nič o tom štáte takže ti toho veľmi neporadím :D :)

    One way to fashion

    OdpovědětVymazat
  2. hlavne šťastnu cestu teda ...ja som tam nebola:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.