Printic - moje fotky

2013/08/29

 Znáte Printic ? Tu krásnou oranžovou obálku plnou roztomilých ála polaroid fotek ? Je to skvělý dárek, jak pro kamarády, tak rodinu. Koho by nepotěšila malá obálka plná vzpomínek a barevných fotek? Printic sídlí v Paříží a ikdyž je to skrz Evropu fotky máte doma do 5 dnů. Jednu fotku si můžete pořídit za jeden ajmerický doláč, skoro zadarmo. 













































nejskvělejší dárek ♥ 

8 komentářů

  1. nádherné fotky ♥

    pozývam ťa do mojej giveaway :) http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/2013/08/tak-dnes-ziaden-prispevok-o-dnes-som.html

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :)

    http://werushberry.blogspot.sk/2013/08/ahaishoppingcom-giveaway.html GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ešte som o tomto nepočula ale možno to vyskúšam :D Ak by teda zasponzorovali rodičia :DDDD

    www.fashionnicki.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Znám a mám moc ráda!! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež túto aplikáciu poznám a stihla som už prekvapiť aj kamarátku ;)
    One way to fashion

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem na tvém blogu poprvé, ale hned jsem se zamilovala, je dokonalý! :)
    Tuto aplikaci znám, je skvělá. :)

    www.barsthinking.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.