podzimní wishlist aneb co se nikdy nesplní

2013/08/27

Jsem realista. Aspoň v některých věcech. A nebudu vám tu teď vtloukat do hlavy, že tohle všechno se za pár týdnu objeví v moji skříni. Jedná věc už je, ale na cestě. 
Můžete hádat, která ! 
Kdyby se náhodou stalo, že všechno tohle by se mi opravdu podařilo koupit, budu vás o to poctivě informovat. U popisku produktu najdete značky (+), co znamená pravděpodobnost koupě, maximální počet +++++

a jdeme na to... 
1. biker boots - nemusí být nutně černé a cvočkované, ale něco v tomhle stylu, jen hnědě :) (+++++)
2. skater skirt - skater sukně je super na podzim a hlavně ta široká škála barev, ale nutně ji nepotřebuju (+++)
3. baťůžek - ty nejpohodlnější a hlavně krásne batůžky najdete na stránkách, které nezasílají do ČR :(, ale jeden mám už vyhlídnutý. Nevím se rozhodnout mezi obyč černým a aztéckým. (+-++)
4. beanies - BAD HAIR DAY chci už dlouho, tak snad se na podzim poštěstí. Vím, kde ji sehnat. (+++)
5.trička - ty se vždycky hodí, nějaký fajn potisk a příjemný materiál na dlouhodobé sezení ve školní lavici (++)
6. Conversky - bíle Conversky, klasika. Hodí se ke všemu, jak k šatům, tak k džínám a triku. 

Co vaše vytoužené oblečky na podzim ? :) 

15 komentářů

  1. skater skirt mám.:) a ty conversky potřebuju nutně, ale nízké bílé :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě:) Já se taky rozhodovala mezi vysokými a nízkými, ale vyhrály ty vysoké:D

      Vymazat
  2. Na Conversky se taky chystám, ale černé a vysoké :). Taky bych chtěla nějaké ke kotníkům - pocvokované nebo chelsea... to se ještě uvidí. No a musím si koupit nový kabát... Takže zase peněz jak želez. škoda, že nemáme jen jedno roční období :))

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky bych ho brala:) A né každou chvilku kupovat něco jiného:D

      Vymazat
  3. kráásny post ;)

    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty jsou skvělé podobné mám vyhlídnuté,ale pokud víš kde podobné sehnat byla bych moc vděčná vím o podobném batohu:) A čepice jsou taky hezké,prostě můj vkus vše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viktorko máme stejný vkus, už jsem ti psala na blog.

      Vymazat
  5. V mojom wishliste je tento rok čierny krivák, vínová kabelka, nejaký zaujímavý svetrík a (tiež) biele conversy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. křivák je dobrá volba, moc se mi líbí, jen se mi zdá, že v něm budu moc drsná :D:D a nebude mi slušet :((

      Vymazat
  6. Conversky už mám tiež biele vysoké ale kožené ;) :), Veľmi pekný wihlist tiež beanie čiapku bad hair day chcem dlho, len neviem kedy si ju už konečne kúpim :D
    A akurát dneska som si kúpila na tento štýl boty :) som z nich veľmi happy :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky chci Converse co nejdříve. Bílé a low top :) Super wishlist! Kéž by se ti čepice daly někde sehnat ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ebay ebay ebay ! Podívej se tam, určitě seženeš:)

      Vymazat
  8. Ty čepice jsou úplně suprový! Myslím, že se po nich asi podívám :D

    http://haiskasstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Jej a kde sa dá zohnať čiapka Bad Hair Day? Tiež už na ňu dlho pozerám, ale stále neviem kde to bude najlepšie. Ale pekné čiapky majú aj v H&M a NY.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.