Nakupování aneb co prázdniny daly

2013/08/16

Školní rok nakupování moc nepřeje. Volno je jenom o víkendech a nechceme jediný volno strávit jen nakupováním. Prázdniny nám to vždycky všechno vynahradí. Nejlepší jsou takové nákupy, když to vůbec nečekáte. Náhodou na něco natrefíte a rovnou si to koupíte. Naopak nejhorší je, když už se vypravíte do nákupáků třeba do jiného města a očekáváte od toho hodně, ale nakonec vás to zklame. 

Co vy, jak to máte s nakupováním ? 

Tohle je většina věcí, které jsem si o prázdninách pořídila (něco jsem zapomněla). 

pro více čtěte dále






















Forever21, TW, Gate, Bershka, NY, shirtinator.cz


Nejsem moc velký milovník šatů. 
HM, Cubus, croatia, Ebay

Dvoje skoro černých kalhot, ale trochu se liší. Stradivarius - nejlepší kalhoty. 
Stradivarius, Gate, Ebay, Stradivarius

Bershka, C&A

7 komentářů

  1. Dobrý tak nejsem jedinej shopaholik,kterej si toho koupil maličko více :D Skvělé věci,hlavně ty džíny a to tričko jakoby ten úplně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš nádherné kousky <333 vykradla bych ti skřín. Já nakupuju tak průběžně a během roku mi to neva :)

    OdpovědětVymazat
  3. fuu riadne veľa vecí, toľko si ja asi ani za pol roka nenakúpim :D ale krásne sú :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super úlovky, taky ráda nejvíce o volnu chodím po obchodech:) Holky, zvu vás na svou giveaway. http://misa-stylebook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný věci. To já právě o prázdninách šetřím, haha, ale nákupy taky proběhly. Když jdu nakupovat na ebay, zklamaná nejsem nikdy :D Ale je fakt, že když už se vydám do města, mnohdy nic nenajdu.

    OdpovědětVymazat
  6. Vestu z C&A mám také :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.