Náš/můj blog slaví ROK !

2013/08/25

Už tomu tak bude. Před rokem jsem poprvé zabrousila na blogger.com s myšlenkou založit si svůj vlastní blog. Vlastně né, tak úplně vlastní. Kdo mě/nás sleduje už déle, tak ví, že jsme blog psaly dvě. Já a Agáta. Znáte to.. Jednoho baví tohle a druhého zase něco jiného. Aga se mnou přispívala asi půl roku a moc ji to nebralo. Posledního půl roku bloguji sama a ona se stala mou věrnou fotografkou. 

K dnešnímu dni (20.8) má blog krásných 395 čtenářů
Průměrná denní návštěva blogu se pohybuje okolo 400
Můžete si tady přečíst 194 příspěvku. 
Společně jsme publikovali 1651 komentářů.

 A za tohle všechno děkuji vám! ♥ opravdu moc 

Pojďte se podívát, jak ten rok utekl. 




























pro více čtěte dále 

Díky blogu jsem měla možnost získat pár spolupráci bylo to : 
spolupráce s shirtinator.sk
zkoušení Ladyboxu 
giveaway o hodinky, obal a tričko 
spolupráce s Printic

první outfit... Pamatuje si to někdo ? :D


















































velký krok do předu alá ZRCADLOVKA je ve hře





































































a s časem rostly i moje vlasy 

















pro porovnání - první (na levo) a poslední (na pravo) outfit fotky na blogu

Blog je část mě a denně se to spojuje s mým životem :D, přemýšlením nad články a koukáním po jiných blozích. Díky tomuto místu mám kupu fotek a stala jsem se posedlá na focení všeho kolem. 
Děkuju Vám ♥

23 komentářů

  1. všetko najlepšie!! :) ja mám tvoj blog strašne rada takže ti držím palce a len tak dalej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem :) a drzim palce :) ako pozeram, za tych 5 dni sa ti pocet sledovatelov este zvysil, co je super :D (y)
    Tvoj blog mam velmi rada, pises zaujimavo a fotky su kvalitne a pekne -tak ako ty, hehe :D
    No, co povedat... Len tak dalej :)
    P.S.: sory za tu diakritiku, ale som na tablete, haha :D

    XOXO
    www.myfashion-and-me.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc vám děkuju, všem ! Budu jen ráda, když to tak zůstane a na blog se budeš pořád dokola vracet:)

      Vymazat
  3. Všechno nejlepší blogu :)) A spoustu skvělých článků a úspěchů i na dále :))

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší! A jen tak dál, moc mě to tady baví

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji :) Ať tě blog stále baví :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní25/8/13 12:03

    gratulace :) ať ti to nadšení vydrží ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Všetko najlepšie!!! Nech ešte oslávy aspoň ešte 10 rokov!! Veľmi mám rada tvoj blog a tvoje články zbožňujem!!
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Jé blahopřeju:) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak gratulácia k tvojmu blogu , mám ho veľmi rada aj keď som naňho nenatrafila hneď od začiatku v prvom okamihu sa mi veľmi zapáčil ;)
    Len tak ďalej pokračuj :) ...
    One way to fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že jsi na něho vůbec natrefila ! :) děkuju děkuju :D

      Vymazat
  10. Moc gratujluji. Snad ti to ještě dlouho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé to je skvělý!Gratulace já ho budu mít rok 1.ledna 2014,teď mám menší pauza,ale zase jsi mě znovu nabudila,tak možná budu pokračovat.!:))Ještě jednou gratuluji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě pokračuj ! :) Jsme za to moc rádi:))

      Vymazat
  12. tak nechť je za rok ještě dvakrát tak úspěšnější! :)) :33

    OdpovědětVymazat
  13. Gratulace! Sice jsme objevily blog až teď, ale stáváme se pravidelnými čtenářkami na bloggeru, gfc, bloglovinu. Moc nás potěší, když se mrkneš na náš blog a pokud se ti třeba líbí, když nás budeš následovat. :)
    Přejem hodně dalších úspěchů.
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Gratulujem. Teším sa na ďalšie články :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní31/8/13 06:46

    Gratuluju, můj blog měl první narozeniny včera.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.