♥ burgundy maxi ♥ + ptejte se !

2013/08/02

Určitě jste si všimli nového vzhledu blogu. Je to teď přehlednější a nad článkem ↑ můžete najít lištu, která vám všechno usnadní. Jsem opravdu spokojená, ikdyž minulý design byl více letní. Vždycky vám chci něco napsat ohledně komentářů. ale pak na to zapomenu. Na úplně všechny komentáře odpovídám. Jestli vás něco zajímalo, měli jste nějakou otázku a něbo jen napsali pochvalu, vždy na všechno jste měli možnost vidět mojí odpověd, tak to bude i nadále. 

Jestli se chcete na něco zeptat, pod tímto článkem máte tu možnost se zeptat na nevšední věci. 

Jaký design se vám více líbil ? 
NOVÝ x STARÝ 

pro více čtěte dále







sukně Ebay // tričko Bershka

V sobotu mi na týden odjíždí hlavní fotograf, společník a kámoš. 
Smutním.

25 komentářů

  1. Mě se rozhodně víc líbí ten nový :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní2/8/13 09:03

    Tiež sa mi viac páči tento nový dizajn. Rozhodne. Tá hlavička blogu je nádherná (v akom programe si ju spravila, alebo lepšie, ako si spravila ten "podklad"?)
    a tá sukňa je úplne perfektná, neposlala by si mi na ňu link na ebayi? (budeš úžasná) a hrozne ti to pristane,! a prvá čiernobiela fotka. si náááááádherná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady je link na sukni http://www.ebay.com/itm/N4U8-Hot-Fashion-Women-Chiffon-Pleated-Retro-Long-Maxi-Dress-Elastic-Waist-Skirt-/400477236801?pt=US_CSA_WC_Skirts&var=&hash=item5d3e4dae41 já mám tu vínovou, ale je spíše do červená :D Design dělala Barča z http://myfabstyle.blogspot.cz/ a ona ti určitě rádá poradí :) Jinak moc děkuji za pochvaly ! :)

      Vymazat
  3. moc se mi líbí ten vzhled blogu, je takový jemný a jednoduchý :)
    jinak na těhle fotkách ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. nový design se mi taky líbí víc a na těchto fotkách jsi neskutečně krásná:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný outfit a design se mi víc líbí tenhle, možná že bych ale záhlaví trochu zvýraznila:* A kdybys kočko mohla, něco bych s Tebou probrala ale takhle přes komentáře..:D NA fb mě nalezneš pod mailem el-elle@seznam.cz :)!

    OdpovědětVymazat
  6. tenhle se mi líbí víc :) jinak sluší ! <33

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní2/8/13 13:47

    jednoznačne nový :) a krásny outfit svečí ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že se všem líbí ten nový :D

      Vymazat
  8. Krásný top :) Ta barva sukně je nádherná!

    Můj blog :
    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. užasný outfit♥ máš vážně krásný vlasy!

    OdpovědětVymazat
  10. super outfit jako vždycky :) tričko super :)
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní4/8/13 14:13

    rozhodně ten nový :) a můžu se zeptat, kde jsi koupila tu tašku ? :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vyměnit botky a bylo by to dokonalý :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, ráda bych se zeptala,jak vkládáš články pod jednotlivé rubrika.Mám namysli tyto:-.HOME,MY LOOKS,DIY apod...napíši článek a nevím,jak mám udělatmaby s emi zobrazoval např.jen po kliknutí na MY LOOKS...prosím tě o radu..Luca

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.